Am fost solicitat să comentez anumite declaraţii lansate azi, 19.03.2015, la 12.00.

Nu pot şi nu am dreptul să comentez textele scrise în laboratoarele mobile ale prietenilor şi colegilor de afaceri ale cetăţeanului, care a fost “convins” de dosarele care planează asupra sa să citească poveşti. Poveşti, care au scop să distragă atenţia de la creatura ce le-a reuşit.

Recomand oamenilor care vociferează texte, scrise şi “recomandate” de prietenii şi colegii săi de business, să intre pe blogul meu vnegruta.wordpress.com şi să găsească informaţie utilă datată cu aprilie 2012, cu iunie 2012, … despre atacurile asupra pachetului majoritar al Statului.

La fel, recomand să se documenteze din materialele din prima sursă, originale, care, eventual, puteau sa-i ajute să ia şi decizii corecte, atât investiţionale cât şi simple omeneşti.

Recomand celor responsabili de comunicare cu publicul (Natalia Cheptene) să dedice o oră pentru navigare pe net pentru informare corectă, cu citate originale, a şefilor săi şi să-i ferească de declaraţii şoptite din anumite centre de interes. 

Nu-mi rămâne decât să urez baftă şi decizii corecte pe viitor!

Apropo, eu cuvântul shore l-am folosit doar cu off în faţă, atunci când vorbeam despre jurisdicţii ale unor state cu regim fiscal special.

19.03.2015

