Parcă au fost alegeri, dar parcă ne-am ales cu ce nu am ales. Puşi la perete şi fără drept de a alege.

Unii asta şi-au dorit: înţelegerea celor 3V a dominat întreaga campanie. Care n-a fost campanie. Copii frumoşi, deştepţi şi sinceri puşi să facă agitaţie electorală de pe panouri, iar în spate – politicieni obosiţi, urâţi, mai puţin deştepţi şi mincinoși.

Au născut şi crescut monştri, de care ulterior s-au speriat.

De mass-medie liberă nu vreau să aduc aminte. Risc să supăr propriile mele aşteptări şi speranţe. Jurnalişti mulţi şi muţi, cu întrebări pregătite de staff-ul electoral al proprietarilor de mijloace. Cu mici excepţii.

Lipsă de dezbateri, teme şi subiecte de interes public.

Sondaje multe, care au fost unealtă de agitaţie electorală. Şi debusolare a cetăţenilor.

Sincere mulţumiri celor care au acceptat implicare şi ajutorul meu, ca om şi simplu cetăţean. Împreună am amplificat vocea pentru Moldova. Să fim auziţi. Am reuşit: am mizat pe rezultat calitativ şi nu cantitativ! Şi e abia începutul.

Mai multe întrebări, deocamdată puţine răspunsuri:

  1. Se rupe înţelegerea preelectorală a celor 3V ? Era unica care le oferea confort pentru următorii 4 ani şi imunitate la recomandările europenilor.
  2. Cât de pro-europeni sunt acei care administrează reţele tv şi radio în detrimentul ideii europene?
  3. Vor alege şi vor asculta rămaşii 2V de sfaturile europenilor pentru alianţă cu PL sau vor alege confortul personal?

Nu ştiu. Ei sunt imprevizibili. Şi toţi ştim de ce…

PS. felicitari copiilor mei! e 1 decembrie!

1 decembrie 2014

